Att hyra in personal är ett flexibelt och effektivt sätt att lösa tillfälliga arbetstoppar, stigande orderingång, sjukdomar, föräldraledigheter, semestrar mm. och på samma gång sänka de fasta kostnaderna. Vi erbjuder personal inom bland annat lager, industri, kundservice, IT, ekonomi och försäljning.
Vi har rekryteringskonsulter inom flera specialområden med lång erfarenhet inom rekrytering och ledande befattningar i både större och mindre företag. Vår professionella metodik, vår långa erfarenhet och vårt breda nätverk ger oss den spetskompetens som är nödvändig för att kunna lösa ditt kompetensbehov. Vår researchavdelning har samtidigt lång erfarenhet av att systematiskt kartlägga marknaden och hitta de bästa kandidaterna.
Vi läser på och sätter oss in i din verksamhet. Resultatet blir en kravprofil och tidplan. Beroende på bransch bestämmer vi vilken rekryterare som skall tilldelas uppdraget.
Vi sätter igång och söker efter lämpliga kandidater. Till vår hjälp har vi Linkedin, Facebook, databaser, vårt nätverk och mycket annat. Vi annonserar även på utvalda platser.
Efter ett första urval intervjuar vi de mest intressanta kandidaterna per telefon eller Skype. Vi kallar därefter ett antal kandidater till en personlig intervju.
Vi sätter sedan ihop kandidatpresentationer och skickar till dig. Du får nu möjlighet att träffa kandidaterna och väljer sedan den eller de kandidater du vill gå vidare med.
Efter referenstagning anställer vi den kandidat du bestämmer dig för. Uppföljning med dig och konsulten sker löpande under uppdragets gång.
Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig så fort vi kan.